Мақсаты: білім беру бағдарламасын іске асыру негізінде балаларды сауықтыру және демалыс үшін жағдай жасауды талдау.
Демалған балалар саны- 18 человек. Жұмыс мерзімі: 3 маусымнан бастап 14 маусымына дейін 2019 ж.. 2 отряд жинақталды, әр отрядтың атауы, сөйлеу, ұраны баркоторые имеют название, речевку, девиз.
Жазғы демалысты ұйымдастыруды жоспарлауда әлеуметтік – экономикалық жағдайларды, балалардың жас ерекшеліктерін, олардың мүдделерін ескере отырып, әр түрлі іс-шаралар көрсетілген. Жаппай іс-шараларға жазғы сауықтыру лагерінің өміріндеі елеул,і маңызды орын бөлінеді. Олар көтеріңкі эмоционалдық көңіл-күй, шығармашылық жасау үшін, балалардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру үшін қажет. Балалар әр түрлі іс-шараларға қатысты.
Күн сайын балалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру жұмыстары жүргізілді. Күн сайын таңертеңгі жаттығудан басталды.
Мектеп жанындағы лагерьде өткізілетін іс-шаралар жоспары әр іс-шара жан-жақты тәрбиелік сипатқа ие, тәрбие тұжырымдамасының барлық аспектілері мен бағыттарын қозғайтындай етіп құрастырылды.
Сонымен қатар тәрбие жұмысы да жүргізілді: жол жүру ережелері, лагерь мен үйге қауіпсіз жол туралы, көшеде, қоғамдық орындарда, серуендеуде, салауатты өмір салты туралы, дұрыс тамақтану және тамақтану мәдениеті туралы, достық пен өзара көмек туралы әңгімелер.
Біз серуендеуді ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлдік. Ұжымдық серуен және экскурсиялар балаларда моральдық құндылықтар мен салауатты өмір салтының принциптерін дұрыс эмоционалды терең түсінуді қалыптастыру үшін ең қолайлы құрал болып табылады. Балалар таза ауада көп уақыт болды, көптеген ойындар мен спорттық сабақтар көшеде өткізілді.
3 маусым күні – мектп жанындағы алаңының АШЫЛУ мерекесі болди. Балалар ойын түрінде бір-бірімен жақынырақ танысты
Балалар екі топқа бөлінді. Әр отряд атауы, ұраны, сөйлеу, отряд әнін таңдады. Мерекеге орай балалар эмблемалар салып, нөмірлер ойлап, би биледі. Балаларға қонаққа клоундар Чупа және Чупс келді, олар көптен күткен мейрамды, әзіл-қалжыңмен және үреймен ашты. Олар балалармен ойнап, би билеп, конкурстар өткізді. Ал одан әрі мереке отрядтардың қойылымдарымен жалғасты, онда әр бала өздерінің шығармашылық қабілеттерін ашты: ән айтты, қойылымдар көрсетті, би биледі. Балалар кейіпкерлермен бірге ойын алаңына барды.
Сонымен қатар балалар мектеп жанындағы алаңның заңдарын сақтауға салтанатты ант берді.
4 маусым күні Мемлекеттік Рәміздер күні . Балалар "ҚР Тәуелсіздігінің Елтаңбасы, Туы, Әнұраны"атты викторинаға қатысты.Сонымен қатар балалар Р. К. мемлекеттік рәміздерін бейнелейтін суреттер конкурсы өтті.
"Би және ән"байқауы өтті. Өткізілген байқау балаларды біріктірді, ешкімді бей-жай қалдырмады. Балалар өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетті. Марапат алды.
Әр түрлі эстафеталар, фанталар ойындары өткізілді.
Лагерь маусымының жабылу күні барлық іс-шаралар " Балаларға еңбекке жол жоқ!". "Бақытты балалық шақ!" флэшмоб өтті".
Іс-шаралардың әртүрлілігі балалардың шығармашылық қабілеттерін ашып, қарым-қатынаста психологиялық жайлылыққа ықпал етті. Сонымен қатар, дұрыс ұйымдастырылған іс-әрекет, демалыс, бос уақыт, сауықтыру балалардың рухани және физикалық өсуіне ықпал етеді, мектеп жанындағы лагерь тәрбиешілері лагерьде жағымды эмоционалды атмосфера құрды, балалардың демалысы мен сауықтырылуының қызықты және әр түрлі түрін жасады, ал балалар көшбасшылықтың нақты білімін, іскерлігін және дағдыларын алды.
1 маусым жетекшісі
___________ Клеймёнова Т. А.