Буллинг пен кибербуллингтің алдын алу мақсатында 7 сынып оқушыларымен сабақ өткізілді.
Мектептегі қудалау барлық қатысушылар үшін жағымсыз салдарға әкеледі. Қорқытуға ұшыраған студенттер депрессияға ұшырайды, психикалық бұзылулардың дамуына бейім және жиі өз-өзіне қол жұмсауға тырысады.
Агрессор балалар мектептегі үлгерімде қиындықтарға тап болады, қылмыстық бейімділікке ие болады және педагогикалық ұжымды сабақтың орнына тәртіпті сақтауға мәжбүр етеді.
Қудалаудың куәгерлері көбінесе жәбірленушінің орнында болудан қорқады және бұқаларға қосыла алады. Немесе олар өздерінің араласпағаны үшін кінәлі сезінеді және бақылаушыдан жарақат алады. Осылайша, мектептегі қорлау жалпы білім беру жүйесін бұзады, жалпы шиеленісті, иеліктен шығаруды және қатыгездікті тудырады.
Егер сіз біздің мектепте қудалау тәжірибесі бар екенін білсеңіз, сіз шетте қалмай, жағдайды өз бетіңізше жібере алмайсыз. Оны мұғалімдермен, сынып жетекшісімен, психологпен, ата – аналармен талқылап, одан шығудың жолын табуға тырысыңыз.
Педагог – психолог Радченко А.Б.