Бір қарағанда, оқушының сөздік қоры көлемінде оның дисграфиясының болуымен де, жазу сауаттылығымен де тікелей байланысы жоқ сияқты көрінуі мүмкін. Алайда, бұл қате түсінік. Бұл сөздік қордың кедейлігі мен көптеген сөздердің мағынасын түсінбеушілікке байланысты, жалпы білім беретін мектеп оқушылары көбінесе сауатты жазуды игере алмайды.
Бала бір-бірімен байланысты түбір сөздерді тез және дұрыс таңдай білуі керек. Ол мұндай сөздердің бүкіл тізбегін тез құруы керек.
Жұмыс жалпылама тұжырымдамаларға сәйкес жүргізілуі керек. Бала жалпылама ұғымдардың аттарын біліп қана қоймай , сонымен қатар ағаш түрлерін, киім-кешектерді, көкөністер мен жемістердің түрлерін, жануарлар түрлерін атай білуі керек. Балаларда сөздік қоры жүйеленбеген, бұл оларды тез және дұрыс басқаруға мүмкіндік бермейді.
Сөзжасам бойынша жұмыс балалардың сөздік қорын байытудың маңызды көздерінің бірі және сөздердің семантикалық мағынасын игерудің ең түсінікті әдістерінің бірі болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың ауызша сөйлеуінде аграмматизмдер болмаған кезде ғана балалардағы аграмматикалық дисграфияның алғышарттарын жою туралы айтуға болады.