Мазасыздық-бұл невроздар мен функционалды психоздың жиі кездесетін симптомы, сонымен қатар басқа аурулардың құрамына кіретін немесе тұлғаның эмоционалды сферасының бұзылуының қоздырғышы болып табылатын біздің заманымыздың жалпы психологиялық құбылысы.
Қазіргі уақытта алаңдаушылықтың, белгісіздіктің және эмоционалды тұрақсыздықтың жоғарылауымен сипатталатын мазасыз балалардың саны артты. Мектептегі қиындықтар тәжірибесі әртүрлі жолдармен белгіленеді: «мектеп неврозы», «мектеп фобиясы». Анықтамалардың әрқайсысы эмоционалды тұрақсыздыққа, тұрақсыздыққа және дұрыс жұмыс істемеуге әкелетін тәжірибелер жиынтығымен сипатталатын мектеп оқушыларының жеке жағдайларын көрсетеді.
5-8 сынып оқушыларымен Приходшылар А. М. бойынша жеке мазасыздық диагностикасы жүргізілді.
Сауалнаманың мақсаты: жеке мазасыздық деңгейін анықтау және оның себептерін анықтау.
Баланың қорқынышымен күресудің қандай әдісі таңдалмаса да, баланың шағымдары назардан тыс қалмауы керек. Тек осылай ғана күрделі емес, өзіне сенімді адамды тәрбиелеуге болады.
Педагог – психолог Радченко А.Б